yes!









Har köpt den mycket eftertraktade (dyra) jackan från topshop idag! Wihoo! Fick studentrabatt dessutom:) Det är farligt att gå och shoppa själv, då handlar man mycket mer än under rundor med kompisar. Fast nu råkade jag se nya cravings under shoppingturen.
 Allt flyter på annars. Jag älskar att gå bild&form, så lallig linje! bara matten är svårt, resten av ämnena är kul, eller lätta men lite ansträngande bara.

Seriöst, jag måste sluta med att ät turkisk youghurt. den är väldigt fet, god och krämig, äter den med pumpakärnor russin och ibland kardemmumma och honung,.. mums! Har kommit lite längre med mitt art noeavou-projekt i skolan(vad vi gör på bildlektionerna)- så trött, måste seriöst börja lägga mig tidigare, och försöka avvänja vanan att dricka néscafe med mjölk på kvällarna. Måste fortsätta plugga lite nu, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar