klubbsommar



















Bilder från slutet av sommarlovet, då vi var på klubben sommar! med 5000 andra tonåringar. Det var sjukt mycket folk, som en festival, vi köade i en timme. Jag hade jättekul, har inte hunnit skriva om det bara. dessa bilder är frn min mobil, som jag har skickat från mobilen till en internet mobil-blogg, mobilräkningen var skyhög.
    jaja, idag har jag varit på loppis och tränat,.. Var på ´'dans afro' med Denice på friskis, det var kul. Ja g cyklar till och från träningen så det blir som ett litet extra spinningpass. sitter här med svullen mage, har ätit förmycket nu är alltid efter träning.  Hittade äntligen stor jeansjacka från lewis idag, shoppade för runt 200 som vanligt. :)

Nu ska jag kolla på Gossip Girl,
XOXO (;


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar