Helgen över // Sunday bloody sunday


Kaffe - Mitt livselixir som jag dricker på morgonen, i skolan på eftermiddag och kväll :O Dricker mitt med röd mjölk och kanel eller kardemumma i, såå gott!smakar sött utan socker - testa :) 


Tiden går fort! I helgen har jag hängt på bar, gått på loppis och handlat för 205 kronor där(hittade mycket fint som vanligt), joggat, städat, och inte pluggat(vad har hänt?? (har dåligt dåligt samvete, har blivit jätteslapp sen 3an började) och firat mammas födelsedag:)
Har lagt upp lite inlägg under "looks", check them out!:)

Lyssnat på idag: Summertime - Billie holiday, West end girls - Pet shop boys, Edith Piaf, Danzig, andra 80-tals låtar och 
Rock:) Min musiksmak är en mix a60-, 70-,80-, 90-tal, rock, nya hits :)



XOXO


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar