Hej


Har precis satt mig ner framför datorn med en kopp snabbcafe med kardemmumma och röd mjölk, mm, precis vad jag behövde!

YES! Har fått lön idag, ska gå och köpa den mycket efterlängtade skinnjackan från topshop. Om jag beställer den kostar den 200 kronor mindre, men då blir det frakt på det och så, så det känns bra att köpa den direkt i butik,.. dessutom blir det väntetid innan den kommer med posten. Fanns bara en kvar i min storlek, som dessutom var lämnad i retur. Nu känner jag att jag verkligen är shoppingberoende, men har bestämt att detta blir det sista jag köper på länge. Spanat in en pälsjacka på Gina Tricot och också en poncho på HM, men som den shopaholic jag är tänker jag nu också börja använda sakerna jag har mer istället för att skaffa nya looker. Har ju faktiskt en jättefin svart pälsjacka som är köpt på secondhand i skotland i somras, 3 andra skinnjackor, och poncho känns lite tantigt faktiskt, det blir snart glömt igen...:)

Nu måste jag plugga, har väldigt mycket inlämningar, bilduppgifter och prov till

nästa vecka! puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar