Material Girl

Har svävat i rosa haze sen jag började skolan (Tredje ring på Södra Latin).,.. Roliga foto, film och animationskurser, många sjuka lärare, många som hade genomgång i en halvtimme och sedan släppde oss. Har haft det väldigt lugnt. Och skönt. Idag börjar jag liksom halv 3, ska cykla till centrum och ta ett tåg som går 13 25,..jupp så lång tid tar det.

Christian Loubouitin -Marie Antoinette shoes.

Pengar pengar... har endast runt 700 kvar på kontot, så jag kommer inte ha råd med det jag cravar så efter,..ska köpa mammas present sen får jag helt enkelt vänta tills nästa lön/studiebidrag. Har börjat fundera på att färga topparna lila, men ska nog vänta tills håret är lite längre igen. Sätter alltid på radion på vardagsmornar för att vakna. Idag blev det vinyl 107, dem spelade Take on me av Aha, Madonna och andra härliga 80-tals låtar. Började dansa till Material girl, haha. det är vad jag är. Tänker nog göra en liten materialgirl-80-tals skiss. Fick inspiration. Ska inte dra ut ikväll som planerat, ska träffa förkyld kompis efter skolan (slutar sent idag:/) fika och åka hem, för imorn ska jag på gigantisk loppis vid ikea. Ska sälja nästa helg själv och tjäna lite pengar. Puss på er alla ha en kingfredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar