Fleamarket♥

Bilder ur mitt liv.



 
Fina egobilder på gårdagens klädsel i brist på kamera.Det blir ovanligt bra bilder i provrummen på HM.

              Lite av loppisfynden idag.
Termininens första klotter - inspirerad av streetfashion under svenskalektion.



Har idag varit på jättelloppis i täby och shoppat för 150. Mitt konto ligger på 0 sen jag köpte jättedyr parfym till mammas födelsedag. 150 är - Mindre än jag brukar shoppa för. Om du är mycket för vintage eller bara miljömedveten kan jag högligen rekommendera loppisar- Priset är mellan 50-70% billigare än second hand beroende på vad du köper och närmare 90% billigare än nytt. Jag köper grejer som jag önska mig från affärerna för 5 och 10 kronor på loppis istället, och unika plagg och grejor. Ha tråklördag idag eftersom jag inte orkade åka till min kompis som bor i Solna. Imorn ska jag på loppis igen och träffa kompiar då. Har lite loppis cravings, typ mockajacka, tröja med varg på//AC/DC eller annat gubbrockband, skinnshots och kjol äkta, stor jeansjacka och nyskinnis. Såg dessutom allt detta idag, men eftersom jag redan handlat så pass mycket och säljarna var envisa med priset skippade jag, kommer dyka upp på andra ställen i framtiden. Sista helgen med uteserveringar i STHLM tydligen som ja missar ):): Nästa helg tänker jag köra hårt på utgång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar