Hey you, good lookin' female



Kreativ, loppisfynd och streetfashion.


Lite mer småteckningar. Aha, inte värdens bästa kvalite och inte värdens bästa skanner som ni kanske ser. Blir kreativ av sånt jag ser i butiker, och streetfashion, vad folk har på sig på gatan. Det här är som mina designs och cravings på samma gång. Jag vill ha en ny skinnjacka, har köpt två på loppis faktiskt för 20 och 40 kronor, har nu spanat in en på topshop för runt 900 kronor som jag nog ska beställa hem, kanske. Ska gå och pröva den imorgon (idag blir det när jag publicerar det här.)Känns onödigt att köpa nytt, en så stor priskillnad. Betalar typ för att den ska passa perfekt. Habegär//Snyggt//har redan: Pälsjacka, poncho, Röd skinnpaj, Gul/röd vintage Mocka jacka, tröja med USA stjärnor på;pälsjacka, minimalistisk stil svart kaval, pumps, kuvertväska. Köpte nyligen en stor lewis jacka som jag hittade på loppis :)

Den dagen jag flyttar hemifrån kommer jag nog svälta framför ha-begären.:O





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar