Dagens stil utan jacka på. // Mat












Idag hade jag på mig byxor från Filippa k. En väldigt gammal baddräkt som min mormor ägde en gång. Halsband har jag gjort själv, inspired av 70-talet. Svart kofta HM. Skor fleamarket från i helgen:) kände mig väldigt äcklig i håret, torrshampoo gör att man känner sig fräsh men det ser ju faktiskt fettigare ut! Försökte fota mina metallic naglar men det syns inte så bra att dem är silver.
     Mamma är bäst, hon hade gjort jättegod kryddig middag med bacon och gräddig sås och kyckling! mm precis vad jag behövde, men kände att jag åt lite mycket kanske. Har börjat läsa nöjesguidens varje nummer - hilarious! Läs hur dem hänger med och skriver till ungdomar och inte om dem. dem kan t.o.m. ungdomliga slaguttryck, såsom "keff" haha :)

Jag har för många ritideer så jag inner inte rita och lägga upp något just nu. Vill inte lägga upp skisser lixom. Även om jag har det mycket skönt och lungt i skolan på den lallar-linje jag går (bild&form) så hinner jag knappt med bloggen, mycket som händer i livet just nu! Har dessutom massor av bild/design/smyckes/foto/mode-blogginlägg ideer, vill typ vara fashionista och estetisk artist samtidigt, men det är omöjligt om man inte är 65 och har all tid i världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar