want want want


Jag vill ha mitt undehållstöd snart(!), det brukar komma runt den 20:e varje månad... är mycket sugen på en ny skinnjacka, har spanat in en supersnygg i mc-modell på topshop. Den kostar runt 900 någonting i affär och ca 600-700 på nätet,.. gillar inte att beställa på post, vill ha direkt! men när den väl dyker upp är det ju kul. Skinnjacka är så snyggt, så den konkurrerar ut de flesta andra jackmodeller, och går att kombinera till många stilar.

Har smått dåligt samvete för att jag gör av med mina pengar så fort, och får låna till andra saker, som nöjen, det har alldrig hänt i mitt liv förut. Men just nu i den här perioden av mitt liv känner jag att det är kul att se snygg ut, om ni förstår vad jag menar. Tror säkert att det finns minst lika fina billigare jackor, men just denna satt så bra. jag köpte nyligen en tunn skinnis för 30 kronor på loppis, lite prisskillnad där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar