Black lace on sweat


Läderväska, Svarta pumps från skonamig eller dinsko, Mockaliknande kavaj från HM(som jag letat som en idiot efter i rätta storleken) Nailwraps från Minx

Mer cravings... dessutom vill jag dessutom ha en transparent svart klänning från asos och en finklänning till jul från HM. Sitter och lyssnar på thin lizzy, samtidigt som jag kollar på dumpad på 6an.(jättebra film) ska kolla hur mycket pengar jag har kvar,. har dessvärre shoppat bas plagg på gina idag med, långa linnen som jag använder som klänningar(mycket snyggt) och en kofta. Amerikanska tröjan fanns inte i min storlek lägre): Men först och främts ska jag köpa mammas födelsedagspresent(miss dior) som är en dyr en... Sjukt att jag har shoppat varje dag denna vecka! men min inköpslista är fortfarande lång - Skäms bara lite, Det är en period i mitt liv då jag känner att jag tjänar pengar själv och har friheteten att handla vad jag vill:) Nu är jag väl snart pank igen. Har bara dubbellektion av matte imorn, för alla andra lärare är frånvarande, jippie!:) TGF tomorrow

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar