Black F**king day




Minimalistisk idag. Plugga på vägen hem. Älskar Patti smith både som författare och sångerska, sättet hon uttrycker sig på.

Idag. Det tog mig närmare 2 timmar hem. Jag hade två lektioner mellan 8.20 - 10.30.  Det regnar och är grått. Jag har valt det själv. Att gå i skola inne i stan är inte alltid det enklaste. DöD åt  kommunaltrafiken, SL. Jag vill ha min kamera tillbaks, bilderna just nu suger är det gäller kvalitén, tar med mammas gamla och mobilen. Vill kunna ta snygga dagens look kläder o så. Nu efter sommaren när kreativiteten är tillbaks hinns det inte med att sitta och rita, måla. Det känns som jag har alla möjligheter i världen då jag kan illustruera på papper nästan vilken bild som helst jag får i huvudet, och det finns många ideer däår! Idag: lyssnar på The animals - house of the rising sun, får för mig att vilja göra en new orleans bild med en kille från förr i, haha lite svårt att beskriva men såna ideer får jag ungefär hundra i huvudet om dan+ mode+ smycken. I'm in a black mood today.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar