Plugg, Serier





Hej! Sitter och pluggar. Känner att jag är lite körd på matte D. Tränade igår kväll på friskis, det var så skönt! körde step för första gången, guuud vad svårt att hänga med jag hade, haha. Det var faktiskt inte så himla jobbigt, med tanke på att jag inte ätit speciellt nyttigt senaste tiden eller tränat. Jobbar på ett cafe med löneförmånen att man kan ta hem/äta vad man vill,  inte så bra för mig med alla läckra bakelser som finns att köpa! När jag kom hem igår var det kolsvart, kl var runt halv 10. Jag cyklar fram och tilbaks från centrum då jag tränar och jobbar.

True blood var på tv kl 22 igår, älskar serien, men har redan sett säsong 3 och lite av 4an, ska snart fortsätta på s.4så fort jag hittar det på nätet;) Har inte haft tid med det pga skolan och så. kollade också första avsnittet av gossip girl s.3 igår,har alldrig kollat på tv:n så jag har det på min dator. Sedan i somras har jag blivit Tvserie-holic.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar