Sofia Want


Mer cravings! Har just nu inga pengar men ska jobba i helgen sen den 25:e blir det shopping igen! :) ojoj. Transparenta plagg, vit skjorta/blus, Bustier att ha under kavaj, minx nail wrap (nailwrap=som bladguld ungefär, man klistrar på det), Grymma dödskallesmycken från Laila Bagge, så snygga! (Hon brukar göra reklam för det på idol:) Ny jacka från Gina med knyt i midjan,(fast jag redan har ca 100 höstjackor) prövade denna svarta idag, den var som en kappa på mig, ganska lång, men det såg snyggt ut. Prövade också en metallic kort jacka, lite serena från Gossip Girl-aktig. Jag är inte alls en sån som följer mode stenhårt, men jag kan inte hjälpa att jag börjar tycka det är snyggt när det syns överallt i media. Det är väldigt rätt att ha en vit skjorta i höst, med svarta byxor till - gärna i läder eller med läderdetaljer. Transparent, guld och varma 70-tals färger för att matcha naturen när den blir till rött, orange och guld.

1 kommentar:

  1. Så mycket snyggt! =)

    sv: ja visst är den en smart idé! :D
    /http://adaras.se

    SvaraRadera