Cool



Cravings: Skinnjacka, mc-modell, Tröja med rock-tryck (ett av mina favoband AC/DC t. ex) Höga svarta shorts. Taylor Momsen, love her style! Har ett väldigt shoppingsug efter två jackor jag spanat in -  den på Gina Tricot och en skinnjacka på Topshop. Funderar på att gå och prova en poncho. Sedan har jag sett en väldigt fin fuskpäls på Gina, det är jobbigt med ha-begär..!


Jackor är viktigt, har extremt många redan och har ha-begär efter fler. Jag tycker man ska kunna vara lika fin som under jackan, kunna uttrycka sin stil och inte bara ha en svart vindjacka över sina plagg. Har nästan bara cravings efter jackor nu när det blir kallare. I garderoben finns redan mycket snygga plagg att ha under.
     Oj, nu känner jag att jag har hållit på med bloggen allt för länge idag. Vaknade tidigt vid halv 8, mycket irriterande - eftersom jag är ledig idag. Ska kanske träna idag med, ska iallafall cykla ner till centrum för att lämna blodprover (kolla mitt blodsocker) och svänga in  till mormor för att leta efter en passande HC Anderson saga till mitt projekt. (tecknad film). Förutom plugg ska  det tecknas lite idag, måste jobba på  ett storyboard (kurs multimedia), mitt projekt och en bilduppgift. men kl är inte ens ett ännu, man sparar verkligen tid på att gå upp tidigt! :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar