Glitter on the floor ☆




                   

















Glitter Glitter Glam. Som ni kanske märkt älskar jag Gossip Girl (along with True Blood, Sex and the city och säkert the OC som ännu bara ett avsnitt är sett av) Serenas (Blake Lively) partyaktiga stil med guld, metallic och glitter detaljer älskar jag verkligen! Så snyggt när hon har en glitterblazer med ett enkelt vitt linne under,... vill ha! Såg faktiskt både en glitter guld klänning på loppis, och en svart rockig blazer, oanvända! tyvärr förstora storlekar.

Kes$has stil är grym. Glitter, party, hippie och rockigt och allt på samma gång. Partyparty party, och varför inte? du är bara ung en gång. Som Oscar Linnros sjöng: Någon kommer ta dina ungdoms år ifrån dig, det kommer hända om det inte hänt. Jag är medveten om att jag är ung nu, brukade gå runt och va spänd, stressad och lillgammal, men nu känner jag bara att jag vill slappna av och göra det jag vill. (ojoj influerad av sommarens hippiehype)     


puss!
                                                                                                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar