Back to the 80s





Pet Shop Boys - West End Girls

Dire Straits - Money for nothing



Åh! Om det är någon tid jag skulle velat åka till, är det 80-talet!  Pet shop boys, så härligt nördig video. På 80-talet blev det musikvideo-hype med att mtv kom. Älskar textraden "The little faggot with the earring and the makeup, Yeah buddy, that's his own hair, That little faggot got his own jet airplane, That little faggot he's a millionaire" haha! It's true. Jag lyssnade mycket på 80-tals musik i början av gymnasiet och har därför många fina minnen förknippad med den här musiken.

Idag ska jag iväg och träna, som jag inte gjort på länge, eftersom jag trott jag varit sjuk medan det hela tiden varit allergi! Imorgon är jag ledig,åh så skönt. Då blir det plugga matte och göra bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar