Tisdagspigg

Tjena! Sitter och äter jättenyttig frukost, äpple, turkisk yoghurt, pumpakärnor och russin... mums! Idag är första dagen i skolan efter lovet för mig, var dessvärre hemma igår pga riktig smärta i kroppen,.. var också hos läkare.

Jaja, inget ska ändra min positiva inställning. Lyssnar på radio 107, 5 som spelar never gonna give it up med september och Rebecca&fiona, bullets... precis vad jag behöver på morgonen! lyssnar också på rock/vinyl.:) Hade en såndär förskräcklig natt då man ligger och vrider och vänder sig och tänker på en massa saker utan att somna. Tänkte bl a på cravings, haha. Känner mig konstig nog pigg nu ändå..!
Här är gubbskorna jag äntligen hittade , och en tröja med en gammal Disney affisch på, älskar! :) my kind of tröjmotiv! Har inget av dem på mig idag dock, men ett par andra nya högklackade, ..ooops. (fick dem gratis faktiskt) :) som ni får se sen! ajuste, väskan är också ny. Äntligen en snygg väska som rymmer A4, skolarbeten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar