Pluggeliplugg

Som sagt har det varit en seg helg. Idag har jag varit inne i stan(precis vid min skola, slussen- götgatan) o fikat med två kompisar, jättemysigt! Vi passade på att plugga rörlig bild. Onödigt dock - var sjukanmäld idag eftersom lektionerna var inställda - förutom den jag hoppat av, men då läraren inte vet det ännu sjukanmälde jag mig.Gud mina ha-begär alltså. Har tränat med Linnea nu på kvällen också, ska bli svårt att sova när jag somnade halv 3 igår. Har ju varit hemma och fixat rummet i helgen - Äntligen är det lite fint. Mitt önskerum: Marie Antoinette-style. Bilder på hur det ser ut kommer sen! pussss :)     


ps. Måste skaffa kamera eller typ sno mammas, så att jag kan dokumentera mitt liv lite bättre! Och det finns så myckert vackert att fotografera;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar