Advent


Mys! Men ojoj vilken helg det har varit. Fredag., julmys hos Jenny, vi bakade lussebullar och Jag och kollade Sunes jul och idol, hihi. Igår jobbade vi i farsta centrum som "pyssel-pedagoger", första gången jag jobbar för företaget shoppingevent. Tjänar bra må jag säga, haha! ;) Efter jobbet åkte jag in till stan, mötte Amanda, ,..och tomten! I kungsan. Vi gick på julmarknad, och Coca Cola hade ställt till med ett giga PR-trick, som gick ut på en uppblåsbar iglo, låtsats snö, massor av dekorationer, foto med tomten och gratis cola. sedan var det utgång, en smärre lyckad sådan, på strand. drack inget(typ) testade endast lite mörk öl - speciell smak! Var inte bakis idag bara piggtrött. jobbade idag också, sedan åkte jag hem från Farsta och mammis hämtade mig i centrum i vår nya Hondai-bil:) Kom hem idag vid 5, det var en lång, lång resväg hem. Men jaja, mammis hade satt upp adventstjärna och ljustake i mitt rum, och vi fikade på lussebullar pepparkakor och glögg. Tänka att det redan är första advent...
 

              
                           






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar