Mitt rum och jag




Äntligen! Lite bilder på mitt omgjorda rum (ny säng och sängstomme iallafall, bytte med gästrummets säng) Är inte riktigt klar med rummet, ska till ikea först, men än så länge är jag nöjd. Fixade ju rummet förra helgen. Äntligen hade jag lite tid över till att foto mitt fina rum(eller ja, egentligen borde jag gjort matte då) Tog bilderna när jag kom hem tidigt i onsdags.
hehe, finfin bild. Men det i bakgrunden tyckte jag blev så snyggt ljus på;)






 Jag förtjänar detta (bulle hemtagen från jobbet) så stressad som jag är! :)


projektarbete in progress 

Blir inte längre sjuk eller får allergichockar av att vara i mitt rum, plus det är supersnyggt. yay!  Värt mödan av att städa och slita lite;)Bakom dem rosa draperierna finns några av mina miljoner plagg (finns även i smockfulla graderoben) i metall - nätlådor.  Nu måste jag sova, godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar