Hej! GUUUD jag klarar typ inte att vara hemma en hel helg. Men det är det jag varit nu. Går runt och känner mig jätteirriterad och aggresiv, hahaha. Nä, men denna helg har jag varit hemma, städat, pluggat, äntligen tagit itu med mitt rum. Sorterat ut gamla saker, kläder, städat upp. Det behövdes en hel helg. Min mormor och morbror var hemma hos oss idag för att hjälpa till att bära upp gästsängen till mitt rum, bytte plats på sängarna - har inte sovit i mitt rum på några veckor - eftersom jag fick en allergisk reaktion mot något därinne och var sjuk hela tiden,. Nu har jag städat grundligt, fast det är en hel del kvar. Så här har rummet sett ut praktisk taget sen i somras, har bara bytt om där: 




Bilder på mitt rum från förra året:













Imorn ska jag iallafall in till stan, fika och plugga med Emilia. Är ledig för jag har hoppat av fotokurs, sen har jag estetisk verksamhet som inte är lektionstid, och multimedia, där läraren är på möte, yay :)  (ska faktiskt till götgatan vid min skola, fy!) Ska testa lite klänningar jag spanat in som jag tänkte ha på julafton, man måste vara ute i tid. Har inte varit ute sedan i fredags, så nu ska jag ut och jogga, fast jag verkligen inte orkar! 

Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar