Retrojugend, shopping, party, alkolist?




Hejhej.
Gud vad jag shoppar, känner mig som en it-girl i Gossip girl... Vill inte veta hur mycket pengar jag hade haft på kontot om jag hade låtit bli att köpa saker sen i somras. Jag har ju haft fullt upp, annars hade jag bloggat mer, alltså lagt upp mer dagens bilder, mer bilder jag gjort och sånt. men jaja, igår träffade jag Madde i Täby, var lite bakis sedan i onsdags. Vilken jäkla utekväll! partyparty. ska bli försiktigare med alkohol tror jag. Fick igåt tag på ett par gubbskor som jag letat efter, och en Disney-tröja från hm. Bild kommer imorn!


Bild: RetroJugend skolarbete. Vi skulle kombinera modernt med jugend-stil (art noveau) Jag valde att göra en affish till vårt gymnasiums öppna hus, och en lampserie. Vi fick bestämda saker att välja på. Har gjort som en *Mucha-poster, med alla årstider i kolumner, symboliserade som människor(eller vackra unga kvinnor) fast med olika programlinjer man kan gå på vår skola! Går i estetskola, så...:) pressade ihop samhälle och humana.

Se och Läs mer i mitt Galleri!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar