Önskar: Rävjakt


Rostfärgad kappa - Topshop, Vinröd jacka - Topshop, skjorta - , Kavaj - HM, Handskar - Mango, Klänning HM, Gubbskor konjak - HM, Gubbskor silverglitter - Topshop

Begär. Vissa saker har jag spanat på länge länge. Höstens och vinterns mode är så jakla snyggt så jag dör. Rostfärgat, tweed, svart läder, metall, orange toner och glitter. Dekadent party  inspirerad av 20, 30 tals lyx,och herrkläder :) Den mörkblåa klänningen fattar jag inte att jag inte köpt än, superbekväm och sitter jättebra. dem tar slut så fort i min storlek har jag märkt, och snart köps dem väl inte in av HM längre...
  Hinner inte skriva mer nu, sitter och tecknar till mitt projekt, en illustration  (ska göra sagan snödrottningen till tecknad film, typ ) Kommer shoppa imorn, för min kompis har 25% på HM alltid, wihoo:)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar