Gnistrande jul - Cobrastyle



Det här är en av klänningarna från HM som jag tänkte testa imorn. Den andra är svart, samma modell. Ska in på Monki och pröva en sammetsklänning. Spanar efter en outfit till julafton. Då ska man känna sig fin, och jag tänker något enkelt snyggt som jag kommer känna mig bekväm i, hela kvällen, även efter man tjockat sig på julmat och julgodis och ändå trycker ner lite aladdinpraliner :) Tror den här modellen är helt rätt för min kroppsform, ni får se sen, hihi. Har ett svart skärp med guldstjärnor som jag tänkte ha till, kommer aldrig på när jag ska använda det. långärmade eller trekvartsärmade klänningar brukar jag känna mig superbekväm i. Fint med symmetrisk futuristiskt halsband till.(jag gillar verkligen stilen som är inne just nu vad det gäller smyckens utformning, typ fransar av metall, symmetriska och geometriska former, lite "futuristisk" stil. )

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar