Stök





ja, så här har det sett ut på mitt rum i några veckor.. så snuskigt.Tar just nu en paus i städandet. Kreativa människor har tydligen stökigt runt sig, haha, min bortförklaring... Jag blir typ sjuk av att vara på mitt rum -  bokstavligt talat, jag har blivit allergiker senaste året, och något på mitt rum reagerar jag starkt på. därför sover jag i gästrummet just nu, då mår jag bättre. ska snart till allergiläkare.

Har shoppat så extremt mycket senaste tiden, och fortfarande har jag värsta shoppingcravings. Mycket har jag fyndat på fleamarket, unika grejor. Har typ bytt ut min garderob, så nu har jag 7 papperskassar med kläder som ska säljas på loppis/blocket, 1 kasse med väskor och en med skor! Skulle behöva en ny garderob. I fredags var det utgång med Madde, igår sov jag typ hela dagen skulle gått ut då med med några fler men valde att va hemma, sov nog 10 timmar inatt! Kul att äntligen dra ut, I like how it feels! fast denna utgång var väl halvlyckad jämfört med många andra... men det blir alltid kul med madde, hihi :) Idag ska jag bara vara hemma o plugga, städa och lata mig.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar