Inspired by Fall

hej! Jag har precis varit såå duktig och joggat i 35 minuter i den fina höstkvällen, under tiden lyssnat på bad romance med både Lady Gaga och jay Smith. Nu sitter jag här och belönar mig med praliner från mitt Cafe jobb:) har inte hunnit skriva värst mycket men det har varit fullt upp med skola, shopping och annat roligt. Olle som åkte ur idol förra veckan är tillbaks i min skola, (södra latin) och sitter med de andra små ettorna i matsalen och ser lite ledsen ut.

Går  en fotokurs, och nu som 5:e uppgift ska man ta några höstbilder. Jag har jättemycket inspiration, oktober är verkligen en fin fotomånad. Naturen blir mystisk och magisk, med dagg/frost på mornarna, dimma på ängarna och vackra färger på löven. halloween och häxornas månad:) dessvärre har jag ingen systemkamera, men ska försöka låna en av min kompis, eller så får jag foto med mammas gamla kompaktkamera. Damn att min braiga canon skulle bli snodd i somras. Craving; Guuud har så mycet jack cravings. Nu har ju stjärnor kommit på modet igen, precis min stil, något som jag alltid gillat. suktar efter denna från hm , även en stjärn-tajt klänning från h&m ungdom och en lite finare benfärgad kappa. jag vet att jag inte borde men jag är största jack-freaket med en fetish för kappor och jackor, har 1000, har massor som jag ska sälja och cravar just nu efter fler! Annars händer det här i mitt liv: kollar Gosspi girl, har lov nästa vecka, tecknar mer än vanligt, ska träffa en intressant kille imorn kanske, hihi. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar