heej

Loppisfynd för två veckor sedan ungefär - höga byxor! :) (high black pants from fleamarked I bought two weeks ago)

Jag har sovit hos min mormor den här helgen eftersom mamma är i England nu. Vill inte sova själv i vårt stora hus, det blir lite obehagligt när det är mörkt. Hittade sååååå mycket fint på loppis idag, det var sista för i år så jag passade på att shoppa ordentligt. toppar, skor, jacka, mycccket snyggt! två festliga klänningar. en transparent svart skjorta som jag letat efter för 10 kronor. Man tjänar verkligen oändliga hundringar genom att köpa på loppis! :) 
   ush känner att jag inte har pluggat någonting den här helgen, bara lite arbetsmiljö. Pallar verkligen inte matte idag!:(

Eng:
My weekend: friday, went to the cinema,  on saturday i worked at a cafe, my job , it's really nice because i can bring home and eat whatever I want. (Kind off bad for me acctually, cakes and food for free!) Today I was at a fleamarket with my friend Moette, it was sooooo nice and i buyed stuff for over 250 kronor! :) Found the most beautiful looking tweed-jacjket, also a nice pair of leather shoes for 10 kronor. I would put up outfit pictures if i had a camera, but mom has it with her to England.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar