Jobbelijobb

Skaffa pojkvän i höst? 


Tja! har jobbat på mitt underbara (eller inte alltid) jobb på café och konditori. :) cyklar dit och hem, som ett spinningpass före och efter jobbet blir det. Det blir mycket provsmaka på kondisbitar och praliner på jobbet. Har inte haft någon inspiration att skriva - sorry, har typ mycket att skriva om att jag inte orkar alls eftersom det inte blir ordentliget.... som nu te x.,. :) har fullt upp av att njuta av hösten i all ensamhet (singel i några månader nu! ) men snart är det höstlov och då ska det avnjutas ordentligt, då det är mitt sista innan gymnasietiden är över.... !  ska även jobba med projekt och fira halloween ;P Är den stereotypa 18-åringen som älskar möjligheten att gå ut och klubba)

Pelle svanslös bilden -älskade den tecknade versionen som liten. Fick förra året Pelle svanslös julkalendern 1997 med Björn Kjellman :D Nostalagi, var väl 4 ¨år när den sändes, men jag kommer ihåg! känslan av att julen och december var magiskt. Den ska ses nu i december, för dagens julkalendrar brukar suga i jämförelse med då jag var ung...(jag har blivit gammal)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar