Hej



Jag är tillbacks! fast på en annan blogg, blogspot.com istället för http://sockerfia.blogg.se/.  Jag är 18 år och heter Sofia. Det är lite jobbigt, är intresserad av både mode, art (konst låter så fånigt att säga), animation, kreativa saker liksom :) filmer bakning also! det var ju en bra timing att starta den här samma dag som skolan börjar, men nu har jag bestämt mig för att fokusera på skolan och börja blogga igen. (ingen pojkvän denna termin) Min stil idag: höst.- läder, svarta, gråa toner, hippie-franshalsband och indie-smycken:) jag vet att jag posar som en fjortis och att kvaliten på bilderna inte är bra, men jag har fått min braiga canoncamra snodd, lånar mammas gamla tills jag hittar en ny,(och hade inte lust att anstänga mig såmycket idag vad det gäller posning.) byye och puss! <3

1 kommentar:

  1. aaa fint, ska jag hjälpa dig med alla konstiga inställning på nya bloggen?
    roligt att du börjat blogga igen

    SvaraRadera